Kabbalah
Η Kabbalah είναι μέρος του εβραϊκού Προφορικού νόμου. Είναι η παραδοσιακή μυστική κατανόηση του Torah. Η Kabbalah τονίζει τους λόγους και την κατανόηση των εντολών, και την αιτία των γεγονότων που περιγράφονται στο Torah. Η Kabbalah περιλαμβάνει την κατανόηση των πνευματικών σφαιρών στη δημιουργία, και τους κανόνες και τους τρόπους από τους οποίους οι GD διαχειρίζονται την ύπαρξη του κόσμου.
Ένας προφορικός νόμος είναι ένας κώδικας δεοντολογίας σε χρήση σε έναν δεδομένο πολιτισμό, τη θρησκεία ή άλλο γκρούπ ατόμων, από τους οποίους ένα σώμα των κανόνων της ανθρώπινης συμπεριφοράς διαβιβάζεται κοντά προφορική παράδοση και είναι σεβαστός αποτελεσματικά, ή ο ενιαίος κανόνας που διαβιβάζεται προφορικά.
Πολλοί πολιτισμοί έχουν έναν προφορικό νόμο, ενώ τα περισσότερα σύγχρονα νομικά συστήματα έχουν μια επίσημη γραπτή οργάνωση. Η προφορική παράδοση (από το λατινικό tradere = για να διαβιβάσει) είναι το χαρακτηριστικό όργανο της μετάδοσης των προφορικών κωδίκων ή, υπό μια γενικότερη έννοια, είναι το συγκρότημα αυτού που ένας πολιτισμός διαβιβάζει του μεταξύ των γενεών, "από τον πατέρα στο γιο". Αυτό το είδος μετάδοσης μπορεί να είναι λόγω έλλειψης άλλων μέσων (όπως για τις αναλφάβητες ή εγκληματικές κοινωνίες) ή μπορεί να απαιτηθεί από τον ίδιο νόμο.
Το Torah, [ תורה ] Εβραϊκή λέξη που σημαίνει τη διδασκαλία, την οδηγία, ή ειδικά το νόμο. Αναφέρεται πρώτιστα στο πρώτο τμήμα Tanakh, δηλ. τα πρώτα πέντε βιβλία της Εβραϊκής Βίβλου .
Προέλευση του εβραϊκού μυστικισμού
Πρόωρες μορφές του εβραϊκού μυστικισμόυ αποτελούμενος πρώτα μόνο από την εμπειρική γνώση. Πολύ αργότερα, κάτω από την επιρροή της Νεοπλατωνική; και Νεοπυθαγόριας φιλοσοφίας , αυτό υπέθεσε έναν θεωρητικό χαρακτήρα . Στη μεσαιωνική εποχή αναπτύχθηκε πολύ με την εμφάνιση του μυστικού κειμένου του Sefer Yetzirah. Οι εβραϊκές πηγές αποδίδουν το βιβλίο στον Αβραάμ. Έγινε το αντικείμενο της συστηματικής μελέτης αποκαλούμενη ως "baale ha-kabbalah" (בעלי הקבלה " κάτοχοι ή κύριοι της Kabbalah "). Οι σπουδαστές της Kabbalah έγιναν αργότερα γνωστοί ως "maskilim " (משכילים " διαφωτισμένοι "). Από το δέκατο τρίτο αιώνα προς τα εμπρός η Kabbalah διακλαδίστηκε έξω σε μια εκτενή λογοτεχνία, παράλληλα με και συχνά στην αντίθεση με το Talmud.