|
|
|
| Πνευματικές νουθεσίες γέροντα Νικοδημου | |
| | Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
dominique Διαχειριστής
| Θέμα: Πνευματικές νουθεσίες γέροντα Νικοδημου Παρ Μαρ 13, 2009 7:53 pm | |
| ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΝΟΥΘΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ ΝΙΚΟ∆ΗΜΟΥ ΜΑΚΡΗΣ (1911-2006).
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙΡΑΣΜΟΥΣ
Οι πειρασµοί που έρχονται στον άνθρωπο, είναι ανάλογοι µε τις δυνάµεις του, και ό Θεός δεν επιτρέπει στον άνθρωπο πειρασµούς, που να υπερβαίνουν τις ψυχικές και σωµατικές του δυνάµεις.
Και παρ' όλο που αυτό είναι γνωστό και µάλιστα κατοχυρωµένο από την Αγία Γραφή, εν τούτοις, ό άνθρωπος, κάθε φορά, που του έρχεται και ένας πειρασµός, λησµονεί αυτό και αρχίζει να χάνει τον έλεγχο των κινήσεων του, ανυποµονώντας και κατηγορώντας τους άλλους που τον πειράζουν και πολλές φορές γογγύζει απέναντι του Θεού, γιατι επιτρέπει αυτούς τους πειρασµούς σαν και να µη γνωρίζει ό Θεός τι κάνει.
Το αποτέλεσµα είναι να αµαρτάνει, να χάνει την ειρήνη και την χαρά, οπότε πάλι και από την αρχή, και άλλοι πάλι πειρασµοί, ίσως τώρα πιο µεγάλοι, ώστε να µάθη να ειπωµένη και να ελπίζει, ότι ό Θεός θα τον απαλλάξει από το βάρος των πειρασµών. Και όταν τον πειρασµό τον περάσει, όπως θέλει ό Θεός, και όχι όπως αυτός επιθυµεί, τότε, πραγµατικά αισθάνεται τη χάρη του Θεού, γίνεται πιο ισχυρός, πιο ανδρείος και πιο θαρραλέος και αποκτάει την πείρα για να αντιµετωπίζει και τους άλλους πειρασµούς που θα επιτρέψει ό Θεός προς όφελος του.
Τέλος, όταν τους πειρασµούς, που επιτρέπει ό Θεός, ό άνθρωπος τους δέχεται χωρίς γογγυσµό, στεναχώρια και αγανάκτηση και τους αντιµετωπίζει συµφωνά µε το Άγιο Του θέληµα, τότε ή χάρη του Θεού επαυξάνει σ' αυτόν τις άγιες δωρεές και τις πολλαπλασιάζει.
Με αυτό τον τρόπο, ό άνθρωπος γίνεται ευάρεστος στον Θεό και το σπουδαιότερο είναι έτοιµος για την αιώνια ζωή, για την οποία έχει δηµιουργηθεί και στην οποία καλείται να µεταβεί, αφού όµως περάσει από αυτή την πρόσκαιρη ζωή, που δόθηκε στον άνθρωπο σαν προστάδιο και προετοιµασία της αιωνίου ζωής.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΓΡΥΠΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ.
Ό άνθρωπος πρέπει να γνωρίζει, ότι συνεχώς καλείται σε επαγρύπνηση για να αντιµετωπίζει τις παγίδες του διαβόλου. Ακόµη θα πρέπει να µην του διαφεύγει, ότι αν δεν προσπαθήσει να γνωρίσει τον εαυτόν του και τις αδυναµίες του και αν δεν επιδίωξη µε την χάρη του Θεού να διορθωθεί, τότε να µη παραπονείται για την συµπεριφορά των άλλων απέναντι του και να µη κατηγορεί τους άλλους, γιατι συµπεριφέρονται µε τον άλφα ή τον βήτα τρόπο.
ΓΙΑ ΤΗΝ ∆ΟΞΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑ ΣΤΟ ΘΕΟ.
Ή καλύτερη και ή πιο ευάρεστη δοξολογία και ευχαριστία στο Θεό είναι, να είναι ό χριστιανός σε όλη του τη ζωή συνεπής ως χριστιανός και να µην επιτρέπει στον εαυτόν του την παράβαση των αγίων εντολών.
Το κακό πνεύµα, που πολεµεί τον άνθρωπο, είναι µισάνθρωπο και µισόκαλο. Μισεί τον άνθρωπο και το καλόν, επειδή εκείνο εξέπεσε από τη χάρη του Θεού. Γι' αυτό προσπαθεί να πάρη τον άνθρωπο µε το µέρος του, να τον κάνη όµοιο µε αυτόν, οπότε, έτσι τον κάνει καί σύντροφο Του.
Είναι γνωστόν όµως, ότι ό άνθρωπος είναι παιδί του Θεού και όταν ακόµη αµαρτάνει, αρκεί µόνο να συνέρχεται από την αµαρτία και να ζητά το έλεος του Θεού, όπως συµβουλεύει ό άγιος Ιωάννης ό Χρυσόστοµος, αυτός ό µεγάλος κήρυκας της µετανοίας, λέγοντας επιγραµµατικά: "Οσάκις πίπτεις ανάστα και βόησον, ελέησαν µε ό Θεός, ελέησόν µε". Όταν, λοιπόν, ό άνθρωπος κάνει, όπως τον συµβουλεύει ό άγιος, τότε, ειρηνεύει και έχει και χαρά, διότι ό Θεός του έδωσε περιθώριο µετανοίας.
Προσέχει στο υπόλοιπο της ζωής του να µη ξαναπέσει πάλι στις παγίδες του διαβόλου. Αλλά και αν πάλι επιτρέψει ό Θεός να αµαρτήσει, πάλι πρέπει να κάνη το ίδιο, δηλ. να µετανοήσει, έφ' όσον βέβαια, βρίσκεται ακόµη στη ζωή. Και πάλι ή ειρήνη και ή χαρά µε τη µετάνοια του επιστρέφει σ' αυτόν. Πάλι συµφιλιώνεται µε το Χριστό, πάλι ό Χριστός δίνει τη χάρη Του και πάλι ό άνθρωπος λούζεται στο φως Του το ιλαρό και αληθινό.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΗΜΟΣΥΝΗ.
Όταν δίνης στον φτωχό το χέρι σου, να το κινεί ή καρδιά και όχι το µυαλό.
... Όταν ελεείς τους συνανθρώπους σου και έχεις ανάγκη από το έλεος του Θεού σε κάποια δύσκολη στιγµή σου, µπορείς να σταθείς µπροστά στον Θεό και να του πεις• «Ελέησε µε Κύριε» διότι το Ευαγγέλιο το οµολογεί «Μακάριοι οι ελεήµονες διότι αυτοί έλεηθήσονται».
Ελεηµοσύνη δεν είναι να δίνης µόνο χρήµατα ή τρόφιµα ή ρούχα. Ένα χαµόγελο σε ένα πονεµένο, ένα χάδι, µία γλυκεία κουβέντα παρηγοριάς µία προσευχή µε δάκρυ είναι ελεηµοσύνη.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΡΙΣΗ.
.Μην κρίνεις τά κρίµατα των αδελφών σου, ακόµα και αν εσύ είσαι καθαρός και θάχης πάντα καθαρό το ταµείο σου στον ουρανό. Αν γίνεις κριτής των άλλων δεν θα µπορείς να κρίνεις τον εαυτό σου, διότι πάντα θα βλέπεις των άλλων τα κρίµατα σαν µεγαλύτερα από τα δικά σου και θα ζηµιώνεις την ψυχή σου.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΡΑΣΟΦΟΡΟΥΣ.
Παιδάκι µου, µας «φοβάται» ό Χριστός πιο πολύ από σας τους κοσµικούς, διότι αν ένας κοσµικός κάνη ένα σκάνδαλο είναι µικρή ή φωτιά του, αν όµως κάνη ένα σκάνδαλο ένας ρασοφόρος τότε ή πυρκαϊά θα κάψει πολλές ψυχές. Πρέπει να είµαστε (οί µοναχοί) λύχνοι φωτεινοί να φωτίζουµε τα σκοτάδια µας και να οδηγούµε τις ψυχές των ανθρώπων στο πραγµατικό φως, τον Χριστό.
ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙ∆ΙΑ.
Τα µωρά έχουν καθαρή καρδιά και άδολη. Έτσι να γίνουµε µωρά στην ψυχή και στην καρδιά και τότε θα 'ρθή ή σοφία του Θεού µέσα µας. Να µην µαλώνετε τα παιδιά, ακόµη και αν είναι όπως λένε "σκληρά". ∆ώστε αγάπη πολύ και γίνετε παράδειγµα αρετής γι' αυτά. Αυτά το καταλαβαίνουν και θα µαλακώσουν µε τον καιρό. Βάλτε λίγο στην προσευχή τα παιδιά σας και ό Θεός µεριµνά περισσώς γι' αυτά. | |
| | | dominique Διαχειριστής
| Θέμα: Απ: Πνευματικές νουθεσίες γέροντα Νικοδημου Παρ Μαρ 13, 2009 7:59 pm | |
| ΓΙΑ ΤΑ ΠΛΟΥΤΗ.
Είναι ευλογηµένα όταν είναι αποτέλεσµα τίµιας εργασίας και πνευµατικών ταλάντων. από αυτό τον πλούτο περιµένει κι ό πτωχός και ό πονεµένος. ∆ιότι ό πλούσιος πού εργάσθηκε σκληρά να απόκτηση αγαθά, γνωρίζει και καταλαβαίνει τον πόνο και την ανάγκη του αδελφού του. 'Αχ να 'ξεραν οι πλούσιοι, ότι ό Παράδεισος τους περιµένει αν ξεφύγουν την κόλαση της φιλαργυρίας τους.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΝΟΙΑ.
Στην Κρίση ό Χριστός µας, στην ένδοξη και ∆εύτερη Παρουσία Του, δεν θα σε κρίνει γιατι αµάρτησες άλλα γιατι δεν µετάνιωσες. ... Ή µετάνοια θεραπεύει τον εγωισµό. ... Χωρίς µετάνοια ό άνθρωπος έχασε τον παράδεισο. Με την µετάνοια θα τον κερδίσει.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ.
Όπως αδειάζεις ένα κουτί µε πράγµατα για να το καθαρίσεις, έτσι πρέπει να καθαρίζεις και την ψυχή σου στην εξοµολόγηση. Μην εξοµολογείσαι γιατι πρέπει, άλλα γιατι θέλεις. Στο πρέπει υπάρχει ό τύπος, στο θέλω ή ουσία.
ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΕΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.
∆εν υπάρχει παιδάκι µου αµαρτία τόσο µεγάλη που να εξάντληση το έλεος του Θεού. Ή βροχή µπορεί να σταµατήσει, οί θάλασσες να στερέψουν, το νερό να χαθεί. Το έλεος και ή αγάπη του Χριστού δεν στερεύουν, είναι ατελείωτα.
ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ. ... Παιδί µου στην θεία λειτουργία που θα γίνη στην Αγια Σοφιά θα πάω µου είπε ό Αρχάγγελος Μιχαήλ, άλλα δεν µου πε το πώς θα πάω. ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟ∆ΟΞΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑ∆Α.
... Να µην το ξεχάσετε ποτέ, ή Ορθοδοξία θα λάµψη ξανά, και ή Ελλάδα µας θα πάρη την θέση πού της αξίζει στην ανθρωπότητα
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΖΥΓΟΥΣ.
*... Τα ζευγάρια παιδί µου σήµερα χωρίζουν από τον εγωισµό τους. ∆εν σηκώνει κουβέντα ούτε ό άνδρας, ούτε ή γυναίκα. Αν λίγο ταπεινωθούν άρχεται ή χάρη του Θεού και καταλαβαίνουν τα λάθη τους, ζητούν συγνώµη και αγκαλιά προχωράνε στον δρόµο της ζωής τους.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΗΜΠΟΡΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΑΣ.
∆ύσκολα τα γεράµατα, γιατι ή φυσική αδυναµία δεν βοηθά τον άνθρωπο. Μα είναι τραγικό, να βλέπεις µέσα στο σπίτι 2 σκυλιά ή γάτες και τους ανήµπορους γονείς να τους έχουµε στο ίδρυµα ∆εν λέω και στα γέρικα σκυλάκια να δίνης στοργή, αλλά σκοτίστηκε ό άνθρωπος και δεν βλέπει, ότι , η ευχή των γονιών και το ευχαριστώ τους είναι το µεγαλύτερο εφόδιο για την προκοπή τους.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.
... ∆εν αγαπάµε µε την καρδιά µας τέκνο µου. Στην πραγµατικότητα µόνο τον εαυτό µας. Ποιος Έκλαψε γονατιστός για το διπλανό παιδάκι πού αρρώστησε και προσευχήθηκε για την υγεία του; Ποιος δόξασε τον Θεόν, για την επιτυχία του διπλανού του; Αφού δεν αγαπάµε τον συνάνθρωπο µας, δεν αγαπάµε τον Θεόν. ... Πώς γέροντα θα αγαπήσουµε τον συνάνθρωπο µας; Ή καρδιά µας είναι κλειστή µε τον εγωισµό µας. Ανοίξτε την µε την ταπείνωση και την ελεηµοσύνη. Παρακαλέστε τον Θεό να σας κάνη να αγαπάτε και ή χάρη Του θα σας πληµµυρίσει.
ΓΙΑ ΤΗΝ ∆ΙΑΚΡΙΣΗ.
... Μεγάλη αρετή στον άνθρωπο. Ευλογία µεγάλη σε αυτόν πού την ζητά από τον Θεό και την καλλιεργεί. Μοιάζει µε τον άνθρωπο πού ψάχνει σε ένα κουτί µε πράγµατα και µέσα σ' αυτό έχει ένα καρφί. Ό άνθρωπος ψάχνει µε προσοχή να µην τρυπηθεί, έτσι και ό άνθρωπος µε διάκριση δεν θέλει να µατώσει, να τρυπήσει κανένα.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΟ∆Ο ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ.
... Σπουδαίο πράγµα ή επιστήµη. Ό ευγενέστερος καρπός της λογικής, πού χάρισε ό Θεός στον άνθρωπο. Μα οί ανακαλύψεις πρέπει να γίνονται προς ωφέλεια του άνθρώπου, όχι για το κακό του, Αν σου δώσω ένα µαχαίρι µπορείς να κόψης ψωµί αλλά µπορείς και να σκοτώσεις. Προσοχή λοιπόν.
ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΑΝ∆ΑΛΑ ΤΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΡΑΣΟΦΟΡΩΝ ΓΕΝΙΚΑ.
Καλύτερα να δέσουν µια πέτρα στο λαιµό τους και να πάνε στο µέσο του ωκεανού. ∆εν αγαπάνε τον Χριστό, δεν πάνε να τον υπηρετήσουν άλλα να πάρουν εξουσία και χρήµα. Ζουν για την εξουσία και έχουν γλυκαθεί µε τα χρήµατα. Αλίµονο τους και τρις Αλίµονο για τις ψυχές πού θα σκανδαλίσουν. Στα παλιά τα χρόνια, παιδιά πλουσίων οικογενειών έγίνοντο Ιερείς και µοναχοί και χάριζαν τα χρήµατα και την περιουσία τους στους φτωχούς. Ήταν πλούσιοι και έγίνοντο ακτήµονες και πτωχοί. Σήµερα οί ιερωµένοι, όχι βέβαια όλοι µπαίνουν φτωχοί και βγαίνουν πλούσιοι. Ό Θεός να τους φώτιση.
ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ.
,.. Θάναι πρόσωπο παιδάκι µου κακό και δύστροπο, άλλα µε εµφάνιση όµορφη για να ξεγελάσει τον κόσµο. Θα κάνη ψεύτικα θαύµατα µε την βοήθεια της επιστηµονικής µαγείας και οί άνθρωποι πού έχουν χλιαρή πίστη ή δεν πιστεύουν θα βάλουν το µυαλό τους πού θα το έχη σκότιση αυτός για να µην καταλάβουν. Προσοχή µεγάλη χρειάζεται. Το έλεος του Χριστού τις ήµερες του Αντίχριστου τέρατος θα ρέη στο δρόµο, δηλαδή τόσο άµεση θα ειναι ή αγάπη Του και ή βοήθεια Του. Θαρθή µε πόλεµο, µε κακό πολύ ό άνοµος και θα υπάρχη µεγάλη οικονοµική δυσκολία. Με το χρήµα θα προσπαθήσει να κάνη δούλους του όλους τους ανθρώπους. Πρέπει να τελειώνουµε µε αυτό τον ψεύτη, διότι δεν µπορεί να ισιώσει ό κόσµος από µόνος του. Θα πάθουµε για να µάθουµε τι κακό κάναµε πού είµαστε µακριά από τον Χριστό
ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ.
... Είναι σαν τις επιδηµίες άλλοτε µικρές, άλλοτε µεγάλες. Χρειάζεται εµβόλιο στην -ψυχή µας κα\ αυτό είναι, να µείνουµε αµετακίνητοι στο Ευαγγέλιο, στις Άγιες Οικουµενικές Συνόδους δηλαδή άπλα, ότι λέει το σύµβολο της πίστεως µας. — Μην κάνετε διάλογο µαζί τους, διότι σήµερα δεν µελετούν τα Ευαγγέλια οι άνθρωποι και δεν γνωρίζουν πώς να µιλήσουν µε αυτούς. Κρατηθείτε µακριά τους. Προσεύχεσθε να φωτισθούναπό τον Χριστό.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ.
Το µόνο που µπορείς να κάνης χωρίς βοήθεια από άλλον άνθρωπο. Επικοινωνείς άπ' ευθείας µε τον Θεό, µεγάλο πράγµα. Το πλάσµα να µιλάει µε τον ∆ηµιουργό Του, είναι προσωπική στιγµή, απόλυτα δική σου. Όπως, όταν µιλούν οι άλλοι την ώρα που τηλεφωνείς και τους λες να σιωπήσουν, για να ακούς, έτσι κι όταν προσεύχεσαι να διώχνεις κάθε εµπόδιο πού σε δυσκολεύει να µιλήσεις µε τον Θεό. Πρέπει γέροντα να λέµε κάποια συγκεκριµένη προσευχή; Παιδάκι µου, µετά το Πάτερ ηµών, ό Θεός θέλει την προσωπική σου κουβέντα. Να του µιλήσεις, όπως µιλάς µε τον πατέρα σου, καθαρά, χωρίς περιττές κουβέντες και αυτός καταλαβαίνει τα πάντα.
∆ΙΑΛΟΓΟΙ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ ΝΙΚΟ∆ΗΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΓΕΙΑ.
Ό γέροντας Νικόδηµος• αφιέρωσε το µεγαλύτερο µέρος της ζωής του για να σώσει ανθρώπους από τα χέρια του ∆ιαβόλου. Οι πολυάριθµες εµπειρίες του αποτελούν σπουδαίο πνευµατικό κεφάλαιο ειδικά για όσους θα ήθελαν να, γνωρίζουν τις µεθοδείες του Σατανά. Παρά την µεγάλη του σωµατική κόπωση, λόγω του µεγάλου πλήθους ανθρώπων, που έπρεπε να βοηθά κάθε ήµερα στο ευλογηµένο κελί του, έλεγε πολύτιµες , συµβουλές και εµπειρίες του. Με την χάρη του Χριστού και την ευχή του γέροντα έχει γίνει µία συνθετική εργασία µε σκοπό να καταγράφουν όσα διασώθηκαν σχετικά µε τα προβλήµατα πού αντιµετώπιζε ό γέροντας µε τους ανθρώπους πού έφθαναν στο κελί του και γενικώς τις εµπειρίες του.
— Γέροντα τι είναι µαγεία;
Είναι η τέχνη του ∆ιαβόλου να ξεγελά τους ανθρώπους τάζοντας τους παραδείσους, ενώ τέλος τους κάνει υποχείριο του και τους οδηγεί στην καταστροφή και την απώλεια. Όπως κάθε τεχνίτης την τέχνη του την διδάσκει στους µαθητές του, έτσι και αυτός µε τους υπηκόους του δαίµονες, την διδάσκει δυστυχώς σε ανθρώπους µε τελικό σκοπό να κάνουν κακό, µεγάλο κακό.
— Εχει πολλούς δαίµονες ό Σατανάς στην δούλεψη του;
— Αναρίθµητους και όπως λέει ή Αγία Γραφή το «1/3 τωναστέρων», καταλαβαίνεις τον αριθµό.
— Από πότε υπάρχει µαγεία στον κόσµο;
— Από τότε πού έγινε ό άνθρωπος από τον Θεό, άρχισε ό φθόνος του ∆ιαβόλου για το ωραιότερο πλάσµα του Θεού στηγη. Με την αποµάκρυνση του πρώτου ζεύγους των ανθρώπων από το αγαθό καιτην ροπή τους προς το κακό άρχισε να εφευρίσκει τρόπους και µέσα να τα δώσει σε ανθρώπους πού είχαν καλλιεργήσει την κακία και µε όπλο του την απόκτηση εξουσίας, δύναµης ξεγελούσε ανθρώπους, τους έκανε όργανά του και άρχισε το κακό να γίνεται µεγαλύτερο. Πολλοί άνθρωποι δεν πιστεύουν ότι υπάρχουν µάγια, µάγοι και Σατανάς.
Το µεγαλύτερο κατόρθωµα του Σατανά είναι, ότι κατόρθωσε να κάνη τους ανθρώπους υλιστές, να αρνηθούν την ύπαρξη του Θεού και σκοτισµένοι να µην βλέπουν, ότι υπάρχει πνευµατικός κόσµος αόρατος, άλλα υπαρκτός. Αυτοί που λένε ότι δεν υπάρχει Σατανάς, να ξέρης αρνούνται ότι υπάρχει και Θεός. Με όπλο τον υλισµό κατευθύνει την σκέψη των ανθρώπων στην ευδαιµονία
Έχει επεξεργασθεί από τον/την dominique στις Παρ Μαρ 13, 2009 8:11 pm, 1 φορά | |
| | | dominique Διαχειριστής
| Θέμα: Απ: Πνευματικές νουθεσίες γέροντα Νικοδημου Παρ Μαρ 13, 2009 8:10 pm | |
| —Πως φτάνει µια γυναίκα επί παραδείγµατι σε ένα µάγο και τι µπορεί να του ζήτηση;
—Να, µια γυναίκα έχει π. χ παράνοµο δεσµό µε κάποιο παντρεµένο. Ό παντρεµένος δεν έχει χωρίσει από την γυναίκα του. Ή ερωµένη πού τον θέλει δικό της µόνο γι' αυτήν πάει στον µάγο έναντι αµοιβής και του λέει, ότι τον θέλει δικό της. Αυτός µε επικλήσεις προς τα ακάθαρτα πνεύµατα µέσω κάποιας συγκεκριµένης τελετουργίας συνεργάζεται µε τα δαιµόνια, τα οποία τα στέλνει για να ικανοποιηθεί το αίτηµα της ερωµένης. —Της δίνει φυλακτά ή υλικά διάφορα τα οποία ρίχνει σε εδέσµατα, φαγητά , η γλυκά, τα τρώει ό αφελής σύντροφος και αρχίζει το πρόβληµα Στην αρχή όλα καλά ήρεµα και ευτυχισµένα. Μετά ό Σατανάς δεν κάνει ποτέ καλό. —Τον διαποµπεύει δηλαδή τον παίρνουνε χαµπάρι και σκοτώνεται µε την γυναίκα και τα παιδιά του. Είναι σκοτισµένος, δεν βλέπει τίποτε, είναι ευτυχισµένος µόνο µε την ερωµένη, την γυναίκα του δεν την θέλει, την σιχαίνεται. Ρώτησα κάποιον που είχε ως σύζυγο µια, εξαιρετική κοπέλα "γιατί παιδί µου δεν την θέλεις;". Ακουστέ τι µου είπε• γέροντα, όταν την βλέπω, το κεφάλι της το βλέπω βοδινό, χοιρινό ή ταύρου και την σιχαίνοµαι.
- Τι ζητάνε από τους µάγους οί κακοί Άνθρωποι που θέλουν να κάνουν κακό σε άλλους ανθρώπους;
- Ζητάνε να πάθουν οικονοµική καταστροφή, ασθένειες ή και τον θάνατο, σε γυναίκες να πονάνε διαρκώς, παντού και κυρίως στην κοιλιά, να µην τεκνοποιούν και να τους συµβούν αυτοκινητιστικά ατυχήµατα.
- Πως ό Θεός επιτρέπει να γίνονται αυτά στα πλάσµατα Του Αφού τα αγαπά;
- Μην µπερδεύεις τον Θεό µε αυτά. Ό άνθρωπος που είναι κοντά στο Θεό, βαδίζει στο θέληµα του, εξοµολογείται, Αφού µετανοεί για τα λάθη του και βάζει το Χριστό µέσα του µε την θεία κοινωνία δεν µπορεί να πάθη από την µαγεία.
- Μπορεί να Έχει µικροπροβλήµατα, άλλα δεν κινδυνεύει.Κινδυνεύουν οί ακάλυπτοι από την θεία χάρη. Αυτοί οίάνθρωποι πού τον Θεό τον έχουν ξεχάσει, δεν τον πιστεύουν,τον σταυρώνουν κάθε µέρα µε την αµετανοησία τους γι' αυτό το αντίδοτο της µαγείας, είναι ή κατά Χριστό ζωήκυριολεκτικά.
— Γέροντα σε άκουσα επανειληµµένα να λες σεανθρώπους ασθενείς γενικώς που σε πλησίασαν ότι θα κάνης την προσευχή σου γι' αυτούς για το πρόβληµα τους, αλλά θα πρέπει να επισκεφθούν γιατρό.
Παιδί µου, ένα παιδί είχε επιληψία και πάθαινε όπως ξέρεις καλά κρίσεις διάφορες. Οι γονείς του θεώρησαν, ότι είναι δαιµονισµένο το παιδί τους και το φέρανε σε µένα. Με την χάρη του Χριστού διαπίστωσα ότι δεν έχει πνευµατική όχληση και σαφέστατα ο µόνος αρµόδιος για το πρόβληµα του είναι ο γιατρός.
Γι' αυτό Έχουµε τους γιατρούς και πρέπει να σεβόµαστε το σπουδαίο ρόλο τους στην κοινωνία διότι είναι όργανα του Θεού προς δόξα Του, αφού απαλύνουν τον ανθρώπινο πόνο.
∆εν είναι λοιπόν τα πάντα δαιµόνια. Θα πάνε στο γιατρό και αν οι γιατροί δεν µπορούν να βρουν τη λύση θα πρέπει να επισκεφτούν τον ιερέα ο οποίος µε διακριση και σεβασµό προς τον Θεό και τον πάσχοντα άνθρωπο θα τον βοηθήσει µε την προσευχή του, τις ευχές της Εκκλησίας και τις πνευµατικές νουθεσίες. Όλα θα ωφελήσουν, δεν θα βλάψουν, αρκεί να ξέρουµε τα όρια τους.
Γέροντα όσοι έχουν πάει σε µέντιουµ και σε µάγους βλέπουν στο σπίτι τους, στους χώρους τους πολλές εικόνες και ισχυρίζονται ότι πιστεύουν στο Θεό, τι έχεις να πεις για αυτό;
Πως θα ξεγελάσουν παιδάκι µου τον κόσµο, για αυτό έχουν τις εικόνες κοροϊδεύουν. Μα δεν βλέπετε την πραγµατικότητα; Ένας άνθρωπος πάει σε ένα µάγο για να κάνει κακό σε ένα συνάνθρωπο του, βλέπει τους τοίχους γεµάτο εικόνες και δεν σκέφτεται πως ο µάγος λέει ότι πιστεύει στο θεό και πληρώνεται για να κάνει και; Ποιον κοροϊδεύουν; Νοµίζεις ότι κοροϊδεύεται ο Θεός; Για κοίταξε όµως και την ζωή των µέντιουµ και των µάγων. Ναυάγια είναι, χωρισµένοι, ασθενείς, µε πολλά ατυχήµατα, δράµατα ζωντανά. Εάν δεν µετανοήσουν τους περιµένει µεγάλο κακό. Όταν δεν καταφέρουν να κερδίσουν µια ψυχή τα δαιµόνια τους κτυπούν, διότι και αυτά µε την σειρά τους τρώνε ξύλο από τους αρχιδαίµονές τους για την αποτυχία τους.
— Γέροντα, είναι εύκολο να γίνεις µάγος σήµερα.
— Στο καλό πάς δύσκολα, στο κακό πολύ εύκολα. Πουλιόνται ελεύθερα δυστυχώς, και θα πρέπει το κράτος να εχη το νου του, να απαγορεύει τα βιβλία µαγείας και ιδιαίτερα στα παιδιά που έχουν περιέργεια, είναι τα πιο επικίνδυνα να οδηγηθούν σε τέτοιους κόσµους. ∆υο, τρία ποιηµατάκια λες στην αρχή και τσουπ ό νεαρούλης δαίµονας µπροστά σου, έτοιµος να σε υπηρέτηση σε ότι ζητήσεις. Έχασες κλειδιά, τα βρίσκεις, έχασες πράγµατα στα βρίσκει. Εσύ τρελαίνεσαι, ανεβαίνει ό εγωισµός σου και λες ότι κάποιος είσαι.
— Κάποια στιγµή που τον καλείς και µάλιστα µόνο εσύ τονβλέπεις, όχι οί άλλοι, του ζητάς πιο δύσκολα πράγµατακαι αυτός σε κατευθύνει σε µεγαλύτερους σε Ιεραρχία δαίµονεςµε ανάλογα ανταλλάγµατα. Προσοχή µεγάλη, κίνδυνος, δεν είναι να παίζεις µε τέτοια πράγµατα. Εδώ εµείς έχουµε πετραχήλι και βλέπεις τι τραβάµε.
— Γέροντα, Αφού τα άτοµα πού έχουν δαιµονοκαταληφθεί κάνουν εν Χριστώ ζωή, γιατί δεν γίνονται καλά, τι συµβαίνει;
Εύχοµαι µέσα από την καρδιά µου να µην ύπαρξη άλλο ανθρώπινο πλάσµα µε δαιµόνια µέσα του, αλλά να ξέρης, ότι δεν αρκεί µόνο το πάσχον άτοµο να κάνη εν Χριστώ ζωή, µε εξοµολόγηση, προσευχή, Θεία Κοινωνία και µε πνευµατική καθοδήγηση και διάβασµα, αλλά απαιτείται και όλη ή οικογένεια του να ζή εν Χριστώ, διότι µε την χάρη του Χριστού διαβάζεις ένα άτοµο, βγαίνει το δαιµόνιο και ό πατέρας βλασφηµά, τότε από την άλλη πόρτα µπαίνει. Όλη ή οικογένεια στον Χριστό και τότε θα έχεις το έλεος του Θεού επάνω σου.
Γέροντα, αφού οί ευχές τής Εκκλησίας έχουν τόση δύναµη έναντι των δαιµόνων, γιατί οί ιερείς αποφεύγουν να κάνουν εξορκισµούς σήµερα;
Οί ευχές της µίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας του Χριστού, πράγµατι έχουν πολύ µεγάλη δύναµη, άλλα οί ιερείς που θα τις διαβάζουν συστηµατικά, πρέπει να έχουν µεγάλο ψυχικό σθένος, πίστη δυνατή και αδαµάντινη άλλα και καθαρή ζωή. Αν είχαµε ιερείς που διαβάζουν στις ενορίες τους εξορκισµούς συστηµατικά, δεν θα ήταν εύκολα τα πράγµατα στα µέντιουµ, αστρολόγους και γενικά µάγους, αλλά ή Εκκλησία έχει γίνει κοσµική, δεν πρέπει να φωνάζουν οί ασθενείς και να ενοχλούν τους γείτονες, κάνουν παράπονα στους πιο ψηλά Αρχιερείς κτλ. Οί ανώτεροι κληρικοί έχουν διασυνδέσεις µε την εξουσία και επηρεάζονται για να έχουν διάφορες εξυπηρετήσεις και όπως ξέρετε οί µεγάλοι έχουν τον αστρολόγο τους, τον παραψυχολόγο τους για να κάνουν ένα βήµα, δεν έχουν την ευχή της µανούλας τους και του Χριστού και έτσι επιτυγχάνουν συστηµατικά σιγή και χορεύει ό ∆ιάβολος.
Γέροντα, γιατί την εποχή των Αγίων Αποστόλων, ό ίσκιος τους και µόνο ήταν σε θέση να θεραπεύσει ένα δαιµονισµένο ασθενή, ενώ σήµερα ενάρετοι γέροντες διαβάζουν άπειρες ώρες τις κατάλληλες προσευχές και δεν γίνεται εύκολα θεραπεία ή όταν γίνει, απαιτείται χρόνος;
Άκουσε παιδί µου, αν διάβασης µε προσοχή το Ευαγγέλιο θα δής, ότι ό Χριστός φανέρωσε την αδυναµία µας λέγοντας εις τους µαθητές Του, οί όποιοι παραπονέθηκαν, ότι δεν µπόρεσαν να θεραπεύσουν ένα δαιµονισµένο µε τον καταπληκτικό λόγο "Ώ γενεά άπιστος και µοιχαλίς". Τούτο το γένος (των δαιµόνων εννοούσε) µε προσευχή και νηστεία θα νικηθεί. Συνεπώς την εποχή των Αγίων Αποστόλων τα θαύµατα ήταν άµεσα, διότι οί άνθρωποι έπρεπε να δουν, να πιστέψουν και να σωθούν. Σήµερα ή σωτηρία µας θέλει την χάρη του Χριστού, άλλα πρέπει να αγωνισθούµε.
Για να µας δώσει την ευκαιρία να αγωνισθούµε, ό Χριστός µας δίνει ως όπλα την προσευχή και την νηστεία, διότι δεν παλεύουµε µε σαρκικά όντα, αλλά µε τις αρχές και τις εξουσίες του κόσµου τούτου, δηλαδή δαίµονες, πνευµατικές οντότητες µοχθηρές και ψυχοκτόνες.
Αν ό οποιοσδήποτε ενάρετος γέροντας µε την χάρη του Χριστού και τις ευχές της Εκκλησίας θεράπευε µε την πρώτη φορά τον ασθενή, τότε όπως είναι ό κόσµος ειδικά σήµερα θα είχε χάσει την ευκαιρία να άγωνισθή και να κερδίσει τον Παράδεισο. | |
| | | | Πνευματικές νουθεσίες γέροντα Νικοδημου | |
|
Παρόμοια θέματα | |
|
| Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή | Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
| |
| |
| |
|